Twitter Ads

Twitter Ads

Twitter Ads


twitter reklam ücretleri 2019,twitter reklam iptali,twitter reklam maliyetleri,hesabınız twitter reklamları programına katılmaya uygun değil,twitter reklam modelleri 2018,twitter reklam ücretleri 2019,twitter reklam al,twitter tweet tanıtma ücreti,Twitter reklamcılığına nasıl başlanır,Twitter reklamcılığı,Twitter reklamcılığı nedir

 

Kampanya hedefine karar vermek

 

Twitter Reklamları, her markanın belirlediği kampanya hedefine bağlı olarak düzenlenmektedir.Bu şekilde ulaşılması gereken KPI’lara dayanan belirli sonuçlara odaklanmak daha kolaydır.

Twitter‘ın mevcut kampanya hedefleri aşağıdakilere odaklanır:

 

Farkında olmak

 

Bir farkındalık kampanyası, mesajınızın mümkün olduğunca çok kişiye ulaşmasına yardımcı olur.Maliyet, tweetlerinizin topladığı gösterimlerin sayısına dayanır, ancak aynı zamanda artmış beğenilere, retweetlere ve bahsetmeye de neden olabilir.Bu tür bir kampanya, yeni bir ürün başlatırken, bir satışı teşvik ederken veya hatta yeni bir sosyal varlık oluşturmaya çalışırken yararlıdır.

 

twitter reklam ücretleri 2019,twitter reklam iptali,twitter reklam maliyetleri,hesabınız twitter reklamları programına katılmaya uygun değil,twitter reklam modelleri 2018,twitter reklam ücretleri 2019,twitter reklam al,twitter tweet tanıtma ücreti,Twitter reklamcılığına nasıl başlanır,Twitter reklamcılığı,Twitter reklamcılığı nedir

 

twitter reklam ücretleri 2019,twitter reklam iptali,twitter reklam maliyetleri,hesabınız twitter reklamları programına katılmaya uygun değil,twitter reklam modelleri 2018,twitter reklam ücretleri 2019,twitter reklam al,twitter tweet tanıtma ücreti,Twitter reklamcılığına nasıl başlanır,Twitter reklamcılığı,Twitter reklamcılığı nedir

 

İzleyiciler

 

Markanız Twitter‘da hala yeniyse, takipçileri kazanmak için bir kampanya doğru kitleyi oluşturmak için ilk adım olabilir.Bir markanın büyümesini hızlandırmak için bir profilin kazandığı yeni takipçilerin sayısına odaklanır.Özel bir teklif ya da indirim olsun, genellikle profilinizi takip etmek için insanlara iyi bir neden sunmak akıllıca olacaktır.

Tanıtılan video görünümleri

 

Video içeriği doğal olarak sosyal medyaya daha fazla ilgi gösterme eğilimindedir, ancak bir destek hala yararlı olabilir.Twitter, son görüntülenme sayısına göre ücretlendirerek GIF veya videolarınızın erişimini artırmanıza olanak tanır.

Bu şekilde, videolar daha hedefli bir kitleye ulaşır ve katılım şansını arttırır.Tüm video reklamlarda olduğu gibi, izleyiciyi izlemeye devam etmek için dikkat çeken çekici içerik oluşturmak önemlidir.

 

Web sitesi tıklamaları veya dönüşümleri

 

Sosyal medya üzerinden dönüşüm elde etmek evrensel bir zorluktur.Web sitesi tıklamalarına veya dönüşümlerine odaklanan bir Twitter reklam kampanyası, bir kılavuzun, özel teklifin veya ürün satın alımının tanıtımında kullanışlıdır.Maliyet, tıklama sayısına bağlıdır, bir dönüşüm kampanyası ise yalnızca tıklamaların sayısı yerine gerçek dönüşümlere genel bir bakış sağlayabilir.

Ayrıca, harekete geçirme ifadesini daha net hale getirmek için tweet ile birlikte sitenizin önizlemesini görüntüleyen bu tür bir kampanyaya sahip bir web sitesi kartı eklemek de mümkündür.

 

Tweet etkinlikleri

 

Bir tweet katılım kampanyası, tweet’lerinizi alakalı bir hedef kitleye tanıtmayı amaçlamaktadır.Amaç, en iyi içeriği hedef kitlenizin önüne yerleştirerek bir sohbet başlatmaktır.Twitter’ın işaret ettiği gibi, artan katılım, marka artışı ve çevrimdışı satış şansını arttırıyor.

 

Uygulama yükler veya yeniden anlaşma yapar

 

Uygulama yükleme kampanyaları, markanızın yeni bir uygulamayı tanıtmasına yardımcı olmayı amaçlamaktadır.Odakmobil kullanıcılariçindir ve ücretlendirme uygulama tıklamalarının veya kurulumlarının sayısını dikkate alır.Bu kampanya türü, uygulamanızı yüklemesi veya kullanması daha muhtemel olan kitleyi hedefler ve trafik çekme ve uygulamaya ilgi olma olasılığını en üst düzeye çıkarır.

Twitter’ın çeşitli hedefleme özellikleri, kampanyaları daha verimli kılarken, ölçüm, kampanyanın dönüşüme olan etkisini analiz etmek için dönüşüm raporlamasını içerir.

 

En alakalı hedeflemeye karar vermek

 

Twitter Reklamları’ndaki en ilginç özelliklerden biri, sundukları hedefleme seçenekleri.Twitter Reklamları, her durum için en alakalı kitleye ulaşarak daha etkili hale gelir.

Twitter’ın hedefleme yetenekleri şunları içerir:

  • Dil: İzleyiciyi belirli bir dile daraltın
  • Cinsiyet: Belirli bir türü hedefle
  • İlgi alanı: Markanızın ürünleriyle eşleşen ilgi alanlarıyla mükemmel kitleyi bulun
  • Takipçi:İlgili kitleyi bulma şansını artırmak için ilgili hesapların takipçilerini hedefleyin
  • Cihaz: Etkili bir kampanya şansını artırmak için belirli cihazlara odaklanın
  • Davranış: Markanızın alış veriş ve harcama alışkanlıkları ile ilgili beklentilerine uygun kitleye ulaşın.
  • Uyarlanmış Kitleler: CRM listelerinizi yükleyin ve Twitter’da belirli kişileri bulun
  • Anahtar kelime: Son tweet’lerinde belirli bir anahtar kelime kullanan kişileri hedefleyin
    • Coğrafya: Her kampanyanın ihtiyacına bağlı olarak belirli coğrafi alanlara odaklanın
    • TV: Twitter, TV ağlarıyla olan ilişkisini geliştirdiğinden, bu hedefleme, markanın ağdan şovun türüne kadar belirli şovlarda TV hayranlarıyla iletişim kurmasını sağlar.
    • Etkinlik: Bir kampanya belirli bir etkinliğin etrafında dönebilir ve bu nedenle tanıtım belirli bir hedef kitleye yöneliktir.Alaka düzeyi yüksektir; bu da rekabeti yenmek için daha büyük bir bütçe gerektirebilir ve aynı zamanda mükemmel izleyici bulma şansını artırabilir

    Çeşitli hedefleme seçeneklerinden öğrenebileceğimiz, her kampanyanın farklı hedefleri ve dolayısıyla farklı bir kitleye sahip olmasıdır.Her seçeneğin markanızın planlarına nasıl yardımcı olabileceğini anlamak için tüm hedefleme önerilerini mümkün olduğunca denemek yararlı olacaktır.


    Bir bütçe belirlemek


  • Kampanyanız için bir bütçe belirlemek, hedeflerinizin ne olduğuna bağlı olabilir.Genel olarak, bütçe ve teklif seçenekleri her bir kampanya ile ayarlanır.

    Twitter, bir bütçeyle kazayla fazla harcamadığınızdan emin olmak için kampanyanın tamamı için toplam bir bütçeyle birlikte günlük bir bütçe belirlemenizi sağlar.

    Teklif otomatik olabilir veya bir maksimum teklif içerebilir.Bu, her bir şirketin bütçesini, ancak her kampanya ve hedef kitleye olan rekabeti de yansıtabilir.Dolayısıyla bütçe, özellikle yeni bir kitleye ulaşıldığında, bir kampanyadan diğerine farklı olabilir.