Dünyanın pek çok yerinde yaz mevsimi hızla yaklaşıyor ve giderek daha çok kişi seyahat planları yapmaya başladı: 2022'nin ilk dört ayında "pasaport randevuları" ifadesi için arama ilgisi %300 arttı ve "yakınımdaki lüks oteller" ifadesi 2019 yılının aynı dönemine kıyasla arama ilgisinde iki kattan fazla artış gösterdi.

Seyahat aramalarının toparlanıp yükselişe geçmesiyle birlikte ekibimiz, odaklanacağımız alanları paylaşmak için geçtiğimiz hafta Google Marketing Live etkinliğine katıldı. Etkinlikte, hem büyük hem de küçük seyahat iş ortaklarımızın seyahat alanındaki bu yeni talebi karşılamalarını hiç olmadığı kadar kolaylaştıracak yeni ürün ve özelliklerimizi sergiledik. Bunlar arasında, Google İşletme Profili'nde otel fiyatlarıOtel Reklamları için feed'siz ilk katılım süreci ve Seyahat hedeflerine yönelik Maksimum Performans kampanyası gibi özellikler sayılabilir.  

Kolaylaştırılmış ilk katılım süreci sayesinde ücretsiz ve ücretli rezervasyon bağlantılarına erişim sunuyoruz 

Otelinizle ilgili ücret ve müsaitlik durumu bilgilerinin eksiksiz şekilde ve zamanında alınması, potansiyel misafirlerinizi bulup onlara hizmet sunma açısından çok önemlidir. Bunu üç şekilde kolaylaştırıyoruz:

Öncelikle, otellerin müsaitlik durumunu, fiyatlarını ve envanterini internet üzerinden kullanıma sunmak için endüstri standardı protokolleri aktif olarak destekliyoruz. Teknoloji sağlayıcılarınızla görüşün ve otel bilgilerinizi şu anda Google'a bağlayıp bağlayamadıklarını öğrenin.

İkinci olarak, teknik e-tablo ve dosyaları atlayarak doğrudan Google İşletme Profili'ne fiyat ve müsaitlik durumu ekleme özelliğini otel işletmecilerinin kullanımına sunarak ilk katılım sürecimizi önemli ölçüde basitleştirdik. Uygunluk koşullarını karşılayan oteller, ücretsiz otel rezervasyon bağlantılarından yararlanmak için fiyatlarını doğrudan Google İşletme Profilleri aracılığıyla girebilecek. Daha fazla bilgi için Yardım Merkezi makalemizi inceleyin. 

Screenshot of options to edit profile and manage rates

Ayrıca önümüzdeki aylarda, reklamverenlerin Hotel Center hesabına ihtiyaç duymadan Otel kampanyaları oluşturmalarına olanak tanıyarak Otel Reklamları'ndan yararlanmalarını sağlayacağız. Bu sayede, her Google Ads reklamvereni sağladığımız ücretleri kullanarak otelin web sitesi için reklam yayınlayabilecek. 

Reklamverenler kampanya oluşturma işlemi sırasında "Hotel Center hesabım yok" seçeneğini belirleyebilir. Böylece ilgilendikleri otelleri arayabilir ve seçebilirler. Google'ın fiyat bilgilerine sahip olduğu oteller söz konusu olduğunda Google, ilgili otel için en yüksek kaliteli feed'i otomatik olarak seçer. 

Maksimum Performans sayesinde otel reklamlarını Google mülkleri genelinde ölçeklendirme

Geçen yıl Arama Ağı, YouTube, Görüntülü Reklam Ağı, Keşfet, Gmail ve Haritalar'da tek bir kampanyadan Google reklamları satın almanın yeni bir yolu olan Maksimum Performans kampanyalarını kullanıma sunmuştuk. Bu kampanyalar, Google'ın tüm reklam kanalları ve envanterinde sonuç elde etmenize yardımcı olmak için mevcut performans odaklı kampanyalarınızı tamamlayıcı nitelikteydi. Şimdi ise Maksimum Performans kampanyalarını seyahat hedeflerini kapsayacak şekilde genişletiyoruz. Bu yılın ilerleyen dönemlerinde otel reklamverenleri, tüm Google kanallarında tesislerini tanıtabilecek ve rezervasyonları artırabilecek. 

Seyahat hedefleri için Maksimum Performans kampanyaları, her bir otel mülkündeki öğe gruplarının önceden doldurulması sayesinde ve inceleyip düzenleyebileceğiniz otomatik olarak oluşturulan resimler, açıklamalar ve videolar ile reklam kampanyası kurulumunu basitleştirir. Ayrıca, otel mülklerinizi Google'ın Maksimum Performans ile birlikte sunulan reklam kanallarında tanıtmanızı sağlamanın yanı sıra, Arama Ağı'ndaki erişiminizi tesise özel sorguları kapsayacak şekilde de genişletir.

Screenshot of asset groups in the Google Ads UI

Seyahat sektörü gelişmeye devam ederken biz de, müşterilerinizin Google genelinde nerede arama yaparlarsa yapsınlar yararlı ve kapsamlı deneyimler elde etmeleri için sizinle işbirliği yapmaya devam edeceğiz. Otelcilik faaliyetinizi internete nasıl taşıyabileceğiniz konusunda daha fazla bilgi edinmek için web sitemizi ziyaret edin. 

Yayınlayan: Michael Trauttmansdorff, Director, Product Management⁠-Google'da Seyahat



Friday, July 1, 2022







<< Geri