Linkedin Ads

Linkedin Ads Reklam Uzmanı Yönetimi

Linkedin Ads


LinkedIn Ads

LinkedIn Reklamları her zaman çoğu markanın tıklama başına ödeme kampanyaları için tercih edilen tercihleri değildir; bunun yerine birçok işletme doğal olarak Google Ads veya Facebook Reklamlarına daha fazla ilgi gösterir.

Bu iki platform kesinlikle kitlesel bir çekiciliğe ve hatta daha geniş kitlelere sahip olsa da, LinkedIn Ads, belirli markaların belirli iş hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacak olağanüstü faydalara sahiptir.


LinkedIn Reklamları:
Sonuç Almak İçin Bilmeniz Gereken Her Şey (Akıllı Stratejiler Dahil)
LinkedIn Reklamları her zaman çoğu markanın tıklama başına ödeme kampanyaları için tercih edilen tercihleri değildir; bunun yerine birçok işletme doğal olarakGoogle AdsveyaFacebook Reklamlarınadaha fazla ilgi gösterir.

Bu iki platform kesinlikle kitlesel bir çekiciliğe ve hatta daha geniş kitlelere sahip olsa da,LinkedIn Ads, belirli markaların belirli iş hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacak olağanüstü faydalara sahiptir.


Bu yazıda,LinkedIn pazarlamave reklamcılığı ve işletmeniz için platformdan nasıl yararlanacağınız hakkında bilmeniz gereken her şeye bakacağız.


Daha önce bu yayını gördüyseniz okumaya devam edin; LinkedIn'in yeni reklam arayüzünün dökümü de dahil olmak üzere tüm yeni bilgilerle güncelledik .


LinkedIn Ads, Facebook yayınlarında gezinirken ve reklamınızı gördüğünde geçmişte kaydırma yapmaya daha eğilimli olabilecek, ancak iş zihniyetinde.

LinkedIn Reklamları yalnızca B2B şirketleri için değil; B2C şirketleri, kar amacı gütmeyen kuruluşlar, üniversiteler ve diğer pek çok kuruluş da bu reklam platformunu, bir iş açılışı için doğru adayı bulmak da dahil olmak üzere, büyük başarılar elde etmek amacıyla belirli amaçlarla kullanabilir.


Bir B2B pazarlamacısıysanız, LinkedIn reklamlarının hem yeni potansiyel müşteriler edinmek, zaten sahip olduklarınızı beslemek hem de bir sonraki adımı atmaya hazır olanları dönüştürmek için vazgeçilmez bir araç haline geldiğini zaten biliyorsunuzdur.


Belirli bir şey arıyorsanız ve doğrudan almak istiyorsanız, bu yayında aşağıdaki bilgileri bulabilirsiniz:
LinkedIn Pazarlama Toplam Kılavuzu.


Tamamen güncel olduğunuzu ve rekabeti yenmek ve Linkedin reklam stratejinizi geliştirmek için yeni akıllı fikirlere mi ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsunuz ?O zaman atlamak istediğiniz bölüm:

LinkedIn Ads


LinkedIn Ads ile sonuç almak için Yeni Akıllı Stratejiler.
Henüz ilk bölümü okumadınız ve bazı LinkedIn Ads temelleriyle ilgili bilgi edinmek istemiyor musunuz? Gönderinin alt kısmında bulunur, aşağıdaki başlığı tıklamanız yeterlidir:


LinkedIn Reklamları: Nasıl Başlanır (Adım Adım Eğitim Dahil) .
Artık nereye gideceğinizi bildiğinize göre, LinkedIn Ads'in size sunduğu tüm güçlü özellikleri nasıl kullanacağınıza doğrudan bakalım !


LinkedIn Aday Reklamları Nasıl Oluşturulur ve Kullanılır:
Facebook'un potansiyel reklamları, sistemin sunduğu en sevdiğim özelliklerden biri ve LinkedIn'in uygulama içi olası satış formlarıyla birlikte kendi kurşun reklamları sürümüne sahip olduğunu görmek beni çok heyecanlandırdı.LinkedIn'in lider gen formları, kullanıcılar için dosyadaki bilgileri otomatik olarak doldurur ve kullanıcıların formları doldurmasını ve göndermesini son derece kolaylaştırır.


LinkedIn'de potansiyel müşteri reklamları oluşturmak için kampanya yöneticinize gidin.Buradan, sağ üst köşedeki "Kampanya Oluştur" u tıklayın.


Bir sonraki ekranda, hedefler seçeneğinden Olası Satışlar seçeneğini belirleyeceksiniz.
Son zamanlarda LinkedIn Ads'te değilseniz, bunun yeni olduğunu fark edeceksiniz; daha önce, önce bir reklam biçimi seçersiniz, ancak şimdi reklam oluşturma işlemi Facebook'unkine biraz daha benziyor.